۳ مورد از مزایای کارت ویزیت

کارت ویزیت

کارت ویزیت


کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم بازاریابی است که برای معرفی شخص یا شرکت به دیگران استفاده می‌شود. این کارت به صورت تجاری طراحی شده و شامل اطلاعات اصلی شما مانند نام، عنوان شغلی، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس وب‌سایت است.

برای طراحی کارت ویزیت، می‌توانید از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی مانند Adobe Photoshop، Adobe Illustrator، Canva و یا CorelDraw استفاده کنید. در طراحی کارت ویزیت باید به انتخاب رنگ‌بندی مناسب، استفاده از فونت‌های خوانا، استفاده از لوگوی شرکت و یاعکس شخصی، و همچنین استفاده از طرح‌بندی مناسب توجه کنید.

همچنین باید در نظر داشت که کارت ویزیت باید به سادگی قابل خواندن باشد و اطلاعات مهم باید به خوبی قابل مشاهده باشد.در کل، کارت ویزیت باید با دقت و طراحی حرفه‌ای تهیه شود تا بتواند از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر استفاده کنید.

شناخت پر کاربردترین کارت ویزیت‌ها از سوی شما باعث می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید که مطابق سلایق مشتریانتان چه نوع کارت ویزیتی را باید انتخاب نمایید.

جنس کارت‌ ویزیت معمولاً شامل لمینت، شیشه ای، PVC، بافت دار، سلفون و معمولی می شود. جنس‌های دیگری همچون چوبی یا حتی فلزی هم در برخی از نقاط جهان استفاده می شوند اما نمونه‌های ذکر شده از پرکاربردترین هاست.

می‌توانید از کارت ویزیت برای جذب مشتریان خارج از کشور نیز استفاده کنید. در واقع، این ابزار بازاریابی می‌تواند برای شما بسیار موثر باشد، زیرا باعث می‌شود شما در ابتدای ارتباط با مشتریان خارجی قرار بگیرید و به آن‌ها اطلاعات لازم درباره شرکت و خدمات شما را ارائه دهید.

برای استفاده از کارت ویزیت برای جذب مشتریان خارجی، بهتر است اطلاعات شرکت و خدمات شما را به زبان انگلیسی نوشته و در کارت ویزیت خود قرار دهید. همچنین، در طراحی کارت ویزیت خودباید به انتخاب رنگ‌بندی مناسب برای جذب توجه مخاطبان خارجی توجه کنید.

همچنین، برای جذب مشتریان خارجی، بهتر است که از کارت ویزیت با طراحی ساده و خلاق استفاده کنید که قابل حمل و قابل خواندن باشد. در ضمن، ممکن است در کارت ویزیت خود آدرس وب‌سایت شرکت یا پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود را نیز قرار دهید تا مخاطبان خارجی بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشند.

کارت ویزیت لمینت

کارت ویزیت لمینت، به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین کارت ویزیت های بازار، دارای مقاومت بسیار بالایی است. این نوع کارت ویزیت برای افرادی مناسب است که به دنبال یک کارت ویزیت ضخیم و با دوام هستند. پیشنهاد ما به شما برای چاپ کارت ویزیت، استفاده از کارت ویزیت لمینت است.

کارت ویزیت لمینت به سه صورت مات، براق و مخملی قابل چاپ است. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود، یکی از این سه نوع را انتخاب کنید. کارت ویزیت لمینت مات برای آن دسته از افرادی است که عدم انعکاس نور و قابلیت نوشتن روی کارت برایشان مهم است. این نوع کارت ویزیت، باعث می‌شود که نور به راحتی روی سطح کارت ویزیت بازتاب نشود و متن و طرح آن به خوبی قابل دیدن باشد.

در مورد کارت ویزیت لمینت براق نیز باید بگوییم که این نوع از کارت ویزیت برای افرادی مناسب است که می‌خواهند با جلوه های جذابی روی کارت خود، توجه مخاطب را جلب کنند. براق بودن کارت ویزیت باعث می‌شود که طرح و رنگ‌های آن به خوبی برجسته شود و به چشم مخاطبین بیاید. همچنین، کارت ویزیت لمینت براق دارای جلوه‌ای شیک و لوکس است که می‌تواند نشان دهنده حرفه‌ای بودن شما باشد.

در نهایت، کارت ویزیت لمینت مخملی برای افرادی مناسب است که به دنبال طراحی‌ای با جلوه‌ای نرم و مات هستند. این نوع کارت ویزیت دارای سطحی نرم و مات است که به لمس بسیار خوشایند است و باعث می‌شود که طرح و متن کارت ویزیت به خوبی قابل مشاهده باشد.

کارت ویزیت
کارت ویزیت
کارت ویزیت
کارت ویزیت

 

 

پوشش لمینت در کارت ویزیت به این صورت است که یک پوشش پلاستیکی بر روی کارت کشیده می شود تا رنگ و شکل کارت حفظ شود.

کارت ویزیت شیشه‌ایی

کارت ویزیت شیشه ای هم همانطور که از اسمش پیداست شفاف است که درصد این شفافیت ممکن است متفاوت باشد. جنس این نوع کارت نیز PVC است.

اگر دوست دار محیط زیست هستید و کارت ویزیتی محکم و ضد آب میخواهید این نوع کارت ویزیت را به شما پیشنهاد می‌کنم. پی.وی.سی درواقع نوعی پلاستیک به شمار می‌آید که صد در صد مورد بازیافت است و همه شما حداقل یکبار به آن دست زده اید زیرا که جنس خیلی از کارت های هوشمند از همین جنس است. کارت ویزیت پی.وی.سی معمولا یا به صورت براق، یا مات و یا به شکل متالیک تولید می‌شود.

کارت ویزیت کتان

استفاده از کارت ویزیت کتان به تازگی درحال افزایش است مخصوصاً اگر صاحب یک فروشگاه و یا تولیدی لباس هستید. کارت ویزیت بافت دار را معمولاً به کتان نیز میشناسند که ممکن است چنس کتان آن متفاوت باشد.

کارت ویزیت کتان یک نوع کارت ویزیت است که از جنس کاغذ کتانی ساخته شده است. این کاغذ دارای الیاف طبیعی کتان است که باعث می‌شود که سطح کاغذ نسبت به کاغذهای معمولی بافت خاصی داشته باشد. این بافت خاص به کارت ویزیت کتان جلوه‌ی شیک و الگویی نسبتاً خاصی بخشیده است که باعث می‌شود این نوع کارت ویزیت به‌طور معمول برای کسب و کارهایی که به دنبال یک کارت ویزیت با طراحی شیک و متفاوت هستند مناسب باشد.

معمولی(بدون روکش)

از کارت ویزیت های بدون روکش برای کارهایی استفاده می‌شود که نیاز به نوشتن روی کارت به صورت دستی باشد. مثلا اگر نیاز است کد بازاریابی یا چیزی شبیه به این را روی کارت ویزیت خود بنویسید، استفاده از این نوع توصیه می‌شود.

ابعاد معمول کارت ویزیت ها

کارتهای ویزیت در ابعاد مختلف به چاپ می رسند که متداول ترین آن ۹×۶ و ۴.۸×۸.۵ هستند. اما سایزهای ۵×۵، گرد و حتی هرشکلی که شما می خواهید نیز می توانید سفارش دهید. با توجه به چاپخانه ای که با آن همکاری می‌کنید.

مزایای استفاده از کارت ویزیت:

  1. ارتباط بیشتر با مخاطبین
  2. یادآوری نام شما
  3. تبلیغات رایگان

امکان ارسال نظر وجود ندارد!