خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا مشکی

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع خودکار تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی خودکار تبلیغاتی
  • قیمت مناسب و ارزان

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

امروزه یکی از متداول ترین روش ها برای تبلیغات کسب و کارهای نوپا استفاده از خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی است زیرا تنوع بسیار، ظاهر زیبا و هزینه مناسبی دارند. در این بخش به بررسی و معرفی خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا مشکی خواهیم پرداخت.

نمونه مشابه دیگر این خودکار تبلیغاتی، خودکار پلاستیکی ویستا نقره ای میباشد که برای مشاهده آن میتوانید بر روی لینک آن کلیک کنید.

ویژگی های خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا مشکی

یک هدیه تبلیغاتی ارزان در تولید خود از مواد اولیه پلاستیکی استفاده میکند، و بدین ترتیب خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی جزء همین هدایا میباشند.

انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آریانوس یک نوشت افزار پر استفاده، برای تبلیغات برندها و کسب و کارهای مختلف است که شاید در نظر اول بسیار ساده باشد اما کارآمد و اثربخش است.

همه ما به صورت مداوم از خودکار برای کارهای روزانه خود استفاده میکنیم و برخی از مشاغل مصرف بیشتری دارند، حال تصور کنید که یک خودکار تبلیغاتی که نام و نشان تجاری بر روی آن چاپ شده است هر روز در جلو چشم و مورد مصرف باشد، بدین ترتیب نام شما در ذهن مخاطب ثبت خواهد شد.

این خودکار پلاستیکی ویستا نیز برای طیف گسترده ای از مخاطبان با هر سن و شغلی قابل استفاده می باشد.

بدنه خودکار فلزی و به رنگ مشکی و نوک آن ظریف است، همچنین مغزی خودکار و رنگ بدنه نیز از جنس مرغوب میباشد و این امکان را به شما میدهد که با توجه به طرح و رنگ لوگوی خود، رنگ گیره خودکار را انتخاب کنید.

قیمت این خودکار پلاستیکی تبلیغاتی با توجه به تعداد، ابعاد، نوع و تعداد ضرب و کلیشه چاپ محاسبه می شود و حداقل سفارش آن ۱۰۰۰ عدد می باشد.

کاربرد خودکارهای تبلیغاتی

با توجه به نام این محصول کاملا مشخص است که از آن برای تبلیغات استفاده می شود. دارنده هر کسب و کاری با توجه به نوع کار و همچنین بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته شده، میتواند محتوای تبلیغاتی، قیمت، آدرس و شماره های تماس و سایر جزئیات را بر روی این خودکارها چاپ کند.

همچنین برای جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر میتوانید این خودکار تبلیغاتی را در قالب یک ست هدیه همراه با کیف و بروشور مخصوص کسب و کارتان به مشتریان خود ارائه دهید.

برای تمام مشاغل مانند فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشندگان اتومبیل، مشاوران املاک، آموزشگاه ها و مدارس و امثالهم که بدنبال تبلیغاتی ساده و ارزان اما شیک و مدرن هستند، این هدایای تبلیغاتی بسیار کارآمد و مناسب میباشد.

چاپ خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا مشکی

برای چاپ بر روی این خودکار از چاپ تامپو استفاده می شود که قیمتی بسیار مناسب و کم و بسیار به صرفه دارد.

چاپ تامپو (Tampon Print) نوعی چاپ صنعتی برای سطوح صاف و غیرصاف مانند پلاستیک، فلز، شیشه و سایر مواد است. در این روش، یک قالب چاپ تامپو روی سطح قابل چاپ قرار می‌گیرد و جوهر خمیری چاپگر به کمک سیلندر چاپ بر روی قالب اعمال می‌شود. سپس قالب چاپ روی سطح مورد نظر قرار گرفته و جوهر به سطح منتقل می‌شود.

این نوع چاپ به دلیل دقت بالا، سرعت، توانایی و ظرفیت چاپ بر روی سطوح مختلف و همچنین قابلیت چاپ بر روی اشیایی با شکل‌ها و سطوح پیچیده، در بسیاری از صنایع قابل استفاده میباشد.

از مزایای مهم دیگر چاپ تامپو استفاده از رنگ‌های مختلف، افزایش دوام چاپ و امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا، می باشد.

تجربه نشان داده است که چاپ لوگو و نام برند بر روی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی علاوه بر معرفی برند، باعث جذب افراد و ماندگاری بیشتر نام شما در ذهن مخاطب می شود.

بخاطر داشته باشید که هزینه چاپ بصورت مجزا و جداگانه از هزینه خودکار محاسبه می گردد.

تولید کننده انواع خودکار تبلیغاتی ارزان

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس تولید کننده ارائه دهنده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی با هر نوع سفارش چاپ با کیفیت تضمینی، و همچنین با امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای مشتریان عزیز می باشد.

همانطور که اشاره کردیم خودکارهای پلاستیکی، جزء هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان هستند که بدلیل امکان خرید و سفارش در تعداد بالا و همچنین قیمت ارزان و نیاز همیشگی مشتریان، در رده ده هدیه برتر تبلیغاتی می باشند.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی آریانوس در انواع مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار با تنوع بسیار بالا در مدل و شکل ظاهری ارائه می شوند. از این خودکارها، به عنوان هدایای تبلیغاتی، در رده‌های اداری و سازمانی نیز میتوان استفاده کرد.

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا مشکی”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا مشکی”