خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نارسیس

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع خودکار تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی خودکار تبلیغاتی
  • قیمت مناسب و ارزان

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

کاربر گرامی، بدلیل نوسان قیمت ارز و کاغذ، لطفاً قبل از سفارش محصول با کارشناسان ما در ارتباط یاشید.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی بدلیل هزینه مناسبی که دارند، گزینه ای عالی برای تبلیغات می باشند. در این بخش به معرفی خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نارسیس و توضیح ویژگی های منحصر به فرد آن خواهیم پرداخت.

خودکارهای تبلیغاتی

همانگونه که از نام این نوع از محصولات نیز کاملا مشخص است از این نوع لوازم التحریر بعنوان روشی ساده اما موثر و مدرن در تبلیغات استفاده می شود که تبلیغ دهندگان با توجه به نوع کسب و کار و همچنین بودجه تبلیغاتی خود، با توجه به معیارهایی مانند سن، جنسیت، مکان و علاقه‌مندی‌های مشتریان، تبلیغات موردنظر را بر روی این خودکارها چاپ می کنند.

تبلیغ دهنده می‌تواند بر روی این خودکارها محتوای تبلیغاتی، قیمت، آدرس و شماره های تماس و سایر جزئیات را چاپ کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ویژگی های خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نارسیس (خودکار تبلیغاتی ارزان)

به طور کلی هر نوع هدیه تبلیغاتی که با مواد اولیه پلاستیکی تولید شده باشد، یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت به حساب می آید که با توجه به این تعریف خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ارزان قیمت هم جزء همین دسته می باشد.

جوهر داخلی تمام خودکارها و نوک آنها سر ریز کوجهر و وارداتی از کشور آلمان می باشد. جوهرها ژلاتینی و همگی دارای کیفیت رنگ بسیار بالایی هستند.

علاوه بر طراحی ساده و زیبا، این خودکارها قابلیت حک لوگو بر روی سطح خودکار به صورت تامپو را نیز دارند.

خودکارها به صورت فنر فشاری با کیفیت بسیار بالا و تضمین شده، بدون گیر و ضعیف شدن حداقل تا یکسال توانایی کار مداوم را دارند.

جنس پلاستیک استفاده شده در بدنه این نوع از خودکارها نیز از مقاوم ترین نوع با کمترین میزان ضربه و شکستگی می باشد.

مزیت های خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نارسیس آریانوس

خودکارهای پلاستیکی، از جمله هدایای مناسب و ارزانی هستند که میتواند انتخاب خوبی برای مشتریانی که به دنبال خرید کالایی با تعداد بالا هستند، باشد. این هدایا به دلیل قیمت ارزان و نیاز مشتریان به نوشتار، جزء ده هدیه برتر در بازار هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرند.

خودکارهای پلاستیکی آریانوس در مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار ارائه می‌شوند که تنوع آنها در مدل و شکل ظاهری بسیار زیاد است. این خودکارها، هم به عنوان هدایای تبلیغاتی، و هم برای استفاده در رده‌های اداری و تحریری نیز بسیار مناسب و کاربردی می باشند.

در این دسته از خودکارها، برندهای معتبر و باکیفیتی نیز وجود دارند که می‌توانند به تبلیغ دهندگان کمک کنند تا برند خود را بازاریابی کرده و به رشد کسب و کار خود کمک کنند.

خودکار تبلیغاتی نارسیس نیز با مکانیزم فشاری و طراحی منحصر بفردش، جزء زیباترین خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی به حساب می آید.

بدنه پلاستیکی این خودکار از جنس ABS میباشد که پوشش رنگ نقره ای، ظاهری کاملا فلزی به آن داده است.

مهمترین مزایای استفاده از خودکارهای تبلیغاتی را میتوان صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات، دسترسی آسان و سریع به هدف، بهبود دقت و بهره‌وری در تبلیغات، امکان تنظیم و بهینه‌سازی تبلیغات و همچنین افزایش امنیت و کاهش ریسک تبلیغاتی اشاره نمود.

چاپ خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

برای چاپ بر روی خودکار پلاستیکی از چاپ تامپو استفاده می شود که قیمت پایین و به صرفه تری دارد.

بدین ترتیب امکان چاپ لوگو با رنگ دلخواه بر روی بدنه این خودکار وجود دارد و هزینه چاپ آن بصورت جداگانه محاسبه می شود.

معمولا خودکارهای پلاستیکی دارای بدنه مات هستند تا امکان حک و چاپ بهتر اطلاعات تبلیغاتی وجود داشته باشد و همچنین قابلیت چاپ رنگی (تامپو) و چاپ لیزر را نیز بر روی بدنه و گیره خود دارند.

تولیدکننده انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ارزان

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس ارائه دهنده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی است که هر نوع سفارش چاپ با کیفیت تضمینی را پذیرفته، و همچنین امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای تولید خودکار برای مشتریان عزیز در این مرکز وجود دارد.

برای مشاهده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی و انواع روان نویس تبلیغاتی کلیک کنید .

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

جنس

پلاستیکی (فلز نما)

طول

14.5 سانتی متر

رنگ جوهر

آبی

نوع مکانیسم

فشاری

ابعاد فضای چاپی

A:50x6mm

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نارسیس”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نارسیس”