جعبه آماده سوخاری F16

  • جنس مقوا: ایندر برد 
  • تعداد رنگ چاپ: چهار رنگ
  • چاپ: افست 
  • حداقل سفارش: 100 عدد
کاربر گرامی، بدلیل نوسان قیمت ارز و کاغذ، لطفاً قبل از سفارش محصول با کارشناسان ما در ارتباط یاشید.

جعبه آماده سوخاری F16 یکی از محصولات پر کاربرد در انواع فست فودها می‌باشد. انواع جعبه های سوخاری آماده را میتوان به صورت بیرون بر و هم به صورت داخل سالن استفاده کرد. این محصول برای مرغ سوخاری ۲ تیکه و ۳ تیکه بیرون بر مناسب است. چاپ ظرف سوخاری نیز به صورت عمومی بوده تا مورد استفاده همه کاربران قرار گیرد.

طراحی و تولید جعبه آماده سوخاری F16:

در طراحی و تولید جعبه آماده سوخاری F16 نیز باید به چند نکته توجه کرد: جعبه‌ی مرغ سوخاری باید یک هواکش خوب و متعددی را در محل های مناسب داشته باشد، استحکام لازم را نیز باید داشته باشد و در برابر حمل و نقل کاملا مقاوم باشد و اینکه مقوای مصرفی با گرماژ مناسب درتولید آن به کار رفته باشد تا روغن به سمت دیگر آن سرازیر نشود و‌ موجب چرب شدن دست، میز , وسایل مصرف کننده نشود.

قیمت بسته بندی جعبه آماده سوخاری F16 به چه عواملی بستگی دارد:

قیمت این نمونه از جعبه‌ها به تعداد تیراژ , ابعاد , طرح و مدل مورد نظر شما بستگی دارد. از آنجایی که این نمونه بسته بندی مخصوص غذا می‌باشد بهتر است از مقوای ایندربرد استفاده شود و قیمت این نمونه مقوا نسبت به مدل‌های دیگر گرانتر بوده است.

برای تولید و ساخت انواع جعبه‌های سرخ کردنی و کنتاکی و دریافت قیمت دقیق کافیست طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و ابعاد را نیز ارجاع دهید تا کارشناسان ما قیمت دقیق را اطلاع رسانی کنند و جهت مشاوره رایگان برای اطلاعات بیشتر کافیست با واحد پشتیبانی آریانوس تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

ابعاد جعبه :

8*12*22

جنس مقوا :

ایندربرد 270 گرم

نوع چاپ :

افست – تمام رنگی

نوع صحافی :

لاک باتم و تمام اتوماتیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه آماده سوخاری F16”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه آماده سوخاری F16”