جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل

  • جنس محصول: پلاستیک
  • طرح: گل
  • چاپ: تامپو
  • حداقل سفارش: 200 عدد

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل:

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل یا همان جاکلیدی از جنس پلاستیکی بوده و قابل سفارش در اندازه و رنگ با سلیقه مشتری می‌باشد. جاکلیدی پلاستیکی قابل چاپ می‌باشد و شما می‌توانید هرگونه چاپ و یا معرفی محصولات خود را بر روی این جاکلیدی انجام دهید.

برای مشاهده جاکلیدی تبلیغاتی بنددار کلیک کنید .

جاسوئیچی تبلیغاتی:

نوعی دیگر از هدایای تبلیغاتی که از اهمیت زیادی در بین مردم برخوردار است، چاپ جاسوئیچی تبلیغاتی یا همان جاکلیدی است.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل در بین دیگر هدایای تبلیغاتی دیگر جزء ارزان ترین محصولات می‌باشد و از نظر جنس و شکل، فرم و رنگ از تنوع زیادی برخوردار است.

این نوع محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به عزیزان و همچنین انتخاب مناسبی برای هدایای تبلیغاتی شرکت‌ها و سازمان‌ها باشد. شما می‌توانید با توجه به سلایق مخاطبان خود، انواع مختلف جاسوئیچی را سفارش دهید و برند، لوگو، محصول و خدمات خود را بر روی آن چاپ نمایید تا محصولات شما را به دیگر مشتریان معرفی کند.

می‌توانید از جعبه‌های تبلیغاتی مخصوص جاکلیدی‌های خود استفاده کنید تا هدیه تبلیغاتی شما لوکس تر باشد.

گروه چاپ و طراحی آریانوس انواع جاسوئیچی های تبلیغاتی شامل جاسوئیچی چرمی،  استیل،  پلاستیکی و انواع جاکلیدی‌های اختصاصی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل
جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل

انواع مختلف جاکلیدی تبلیغاتی:

جاکلیدی تبلیغاتی پلاستیکی :

جاکلیدی تبلیغاتی پلاستیکی یکی دیگر از محصولات پرفروش و مناسب برای تبلیغات شرکت‌ها و ادارات می‌باشد. با انتخاب جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل و چاپ تبلیغات روی آن‌ها، هدیه‌ای مناسب و زیبا به مخاطبان خود بدهید.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل که چاپ آن به صورت چاپ تامپو انجام می‌شود انتخاب بسیار مناسبی برای چاپ لوگو و متن دلخواه شما می‌باشد.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل
جاسوئیچی تبلیغاتی چرمی :

جاسوئیچی چرمی جزء بهترین نوع و متنوع ترین جاکلیدی‌ها می‌باشد. جاسوئیچی‌های چرمی امکان استفاده و انتخاب دلخواه از چرم‌های طبیعی و چرم‌های مصنوعی و رنگ و طرح بکار رفته در جاسوئیچی‌ها را به مشتری می‌دهد.

جاسوئیچی‌های چرمی و یا جاکلیدی‌های چرمی مناسب برای هدایای تبلیغاتی و حک آرم یا نام شما بر روی این محصول می‌باشد. جاکلیدی چرمی تبلیغاتی قابلیت چاپ تبلیغاتی برروی بدنه و جعبه جاکلیدی را نیز دارد.

جاکلیدی چرمی تبلیغاتی به دو نوع جاکلیدی تمام چرمی و جاکلیدی چرمی – فلزی تقسیم می‌شود.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل
جاکلیدی فلزی یا استیل :

جاکلیدی‌های فلزی می‌توانند از هر نوع فلزی ساخته شوند، جاکلیدی فلزی از فلزاتی مانند: استیل، نیکل، سرب و قلع ساخته و تولید می‌شود و به عنوان هدایای تبلیغاتی لاکچری معرفی می‌شوند، که امکان چاپ حک لیزر بر روی آن‌ها وجود دارد.

از دیگر مزایای این هدیه چاپ لوگو و یا نام شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت سه بعدی و حجمی روی بدنه فلز آن است.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل
جاسوئیچی تبلیغاتی چوبی :

جاکلیدی‌های چوبی با طراحی‌های ساده ساخته می‌شوند این نوع جاکلیدی‌ها از چوب طبیعی راش و صنوبر با بهترین کیفیت برای شما ساخته شده است تا یک جاکلیدی از جنس طبیعی را به عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس در اختیار داشته باشید.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل
جاکلیدی شیشه ای :

جاکلیدی شیشه‌ای با طراحی‌های شیک و مدرن و ساخته می‌شود. این نوع جاکلیدی‌ها از جنس شیشه‌های کاملا زخیم هستند و با بهترین کیفیت ساخته می‌شود تا یک جاکلیدی از جنس شیشه را به عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس در اختیار شما قرار بدهد.

جاکلیدی‌های شیشه‌ای محصولاتی با عمر طولانی هستند، همچنین دارای قابلیت حکاکی لیزری بر روی شیشه را دارد که اطلاعات شما هیچ گاه از روی این نوع جاکلیدی پاک نمی‌شود.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل

قیمت چاپ جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل:

فروش انواع مختلف جاسوئیچی تبلیغاتی و جاکلیدی تبلیغاتی ارزان قیمت در کشور با چاپ اختصاصی و قیمت جاکلیدی تبلیغاتی‌ها نسبت به جنس و مدل انها با یکدیگر متفاوت است و متغیر می‌باشد.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل
جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل
جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل

پخش و تولید انواع جاسوئیچی تبلیغاتی ارزان قیمت:

در این بخش تمام نمونه‌های جاسوئیچی‌های ارزان قیمت را به شما معرفی می‌کنیم. در بین انواع مختلف جاکلیدی‌ها نوع جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل ارزان تر بوده و برای تیراژهای بالا نوع جاکلیدی پلاستیکی به صرفه تر  می‌باشد.

شرکت آریانوس با مدل و طرح‌های مختلفی برای شما مشتریان عزیز قرار داده شده است. برای خرید و چاپ جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل، مدل مورد نظر خود را انتخاب و با مشاورین و طراحان ما تماس بگیرید و یا می‌توانید به صورت حضوری مراجعه فرمایید و کارشناسان فروش ما پس از دریافت سفارش با شما تماس حاصل نموده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل
جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاسوئیچی پلاستیکی طرح گل”