فلش فلزی مدل تیتانیوم D50

  • جنس: فلز استیل
  • رابط: USB1.1 , USB 2.0
  • ظرفیت: 8 و 16 و 32 گیگابایت
  • حداقل سفارش: 50 عدد

فلش فلزی مدل تیتانیوم D50:

شرکت آریانوس عرضه کننده انواع محصولات و فلش مموری تبلیغاتی با قابلیت چاپ رنگی با کیفیت و عالی می‌باشد این خدمات را بر اساس سفارشات مشتریان با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند. علاوه بر کیفیت فلش فلزی مدل تیتانیوم D50، کیفیت چاپ بر روی آنها نیز از اولویت بالایی برخوردار است.

شرکت چاپ و تبلیغات آریانوس با سال‌ها فعالیت تخصصی در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی، موس پد تبلیغاتی به ویژه فلش مموری تبلیغاتی و پاوربانک‌های تبلیغاتی می‌تواند تمام مراحل طراحی، چاپ، بسته بندی و آماده سازی هدایای تبلیغاتی و فلش فلزی مدل تیتانیوم D50 را با بهترین شرایط و کیفیت به انجام برساند.

خدمات چاپ رنگی و حکاکی لیزری روی فلش فلزی مدل تیتانیوم D50 و سایر هدایای تبلیغاتی، تولید جعبه تبلیغاتی مخصوص فلش مموری و سایر نیازهای شما را با کیفیت عالی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد. فلش مموری‌ها را با توجه به جابجایی آسان و مصرف روزانه در زمینه کار و موارد شخصی می‌توان به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی نام برد. فلش‌ها انواع مختلفی دارند فلش مموری‌های فلزی یکی از گزینه‌های پر طرفدار و جذاب در بین هدایای تبلیغاتی می‌باشد.

برای مشاهده نمونه فلش مموری قفل دار فلزی کلیک کنید.

فلش فلزی مدل تیتانیوم D50

حکاکی لیزر فلش مموری:

حکاکی لیزر بهترین گزینه برای چاپ تبلیغات روی فلش مموری های تبلیغاتی و چاپ پاوربانک های تلیغاتی و  فلش‌های فلزی می‌باشد. در این روش لوگو و برند مخصوص خود یا سایر تبلیغات مورد نیاز، به وسیله اشعه لیزری که توسط دستگاه لیزر ایجاد و کنترل می‌شود روی بدنه فلش مموری حکاکی می‌شود. در چاپ لیزری از جوهر و رنگ استفاده نمی‌شود. در این روش طرح مورد نظر بوسیله اشعه لیزر و ایجاد حرارت در سطح کار حک می‌شود و تغییر رنگ ایجاد می‌کند.
از مزایای حکاکی لیزر غیر قابل پاک کردن قسمت چاپ شده و سرعت در انجام کار و قیمت مناسب آن است. محدودیت در رنگ بندی از معایب حک لیزر می‌باشد در این روش امکان چاپ بصورت رنگی وجود ندارد.

فلش فلزی مدل تیتانیوم D50

چاپ رنگی فلش مموری:

چاپ رنگی روی فلش مموری گزینه‌ی دیگری جهت چاپ لوگو و برند شرکت شما وانواع تبلیغات و سایر هدایای تبلیغاتی می‌باشد. این نوع چاپ باید توسط دستگاه چاپ فلت مخصوص و با کیفیت انجام شود. بطور عمومی دستگاه‌های چاپ فلت امکان چاپ با کیفیت و با ماندگاری طولانی را روی سطوح فلزی و سیقلی ندارند و قسمت چاپ شده با دست زدن و استفاده کردن از بین می‌رود و پاک می‌شود.

گروه تبلیغاتی آریانوس برای چاپ رنگی فلش فلزی مدل تیتانیوم D50 و چاپ روی هدایای تبلیغاتی از دستگاه چاپ ژاپنی با جوهر مخصوص و تثبیت کننده رنگ روی سطح استفاده می‌نماید به همین دلیل قسمت چاپ شده تقریبا به هیچ وجه قابل پاک کردن نیست و کم رنگ نمی‌شود.

این نوع چاپ تنها روش برای چاپ ماندگار و با کیفیت روی اجسام سخت، سطوح فلزی و سیقلی می‌باشد. به همین دلیل برای چاپ رنگی روی فلش فلزی مدل تیتانیوم D50 و هدایای تبلیغاتی از این روش استفاده می‌کنیم تا بهترین کیفیت و نتیجه را در چاپ هدایای تبلیغاتی به دست بیاوریم.

چاپ رنگی نسبت به حکاکی لیزری هزینه بیشتری دارد و به زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارد.

 

فلش فلزی مدل تیتانیوم D50

فلش مموری تبلیغاتی چیست و چه اهمییتی دارد:

فلش مموری‌های تبلیغاتی انواع مختلفی مانند: کارتی، چرمی، کریستالی، خودکاری و فلزی دارند. جنس فلش فلزی مدل تیتانیوم D50 از فلز است که محکم ساخته شده و برای تبلیغات شرکت‌ها، موسسات، سازمان‌ها و ارگان‌ها نیز کاربرد دارد که می‌توانند لوگو، برند، انواع تراکت‌ها یا کارت ویزیت‌های شرکت خود را به صورت چاپ لیزری بر روی بدنه فلش حک کنند. فلش مموری فلزی تبلیغاتی ابعاد کوچک و وزن سبکی دارد، می‌توان آن را همیشه همراه خود داشت.

فلش فلزی مدل تیتانیوم D50
فلش فلزی مدل تیتانیوم D50

ظرفیت فلش مموری تبلیغاتی فلزی:

فلش مموری فلزی استیل ضد زنگ و با رنگ ثابت و مقاوم و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با تنوع زیادی که دارد. این مدل موجود در بازار می‌باشند. این فلش‌ها با حافظه ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگ هستند. کیفیت بدنه این فلش مموری‌ها درجه یک هستند. کیفیت فلش‌های فلزی بسیار بالاست. این فلش مموری‌های تبلیغاتی با گارانتی تعویض شرکت ها ارائه می‌گردد.

فلش فلزی مدل تیتانیوم D50

همانطور که می‌دانید، خرید و فروش بدون واسطه به معنای معامله مستقیم تولیدکنندگان و مشتریان است. شما می‌توانید در مجتمع چاپ و تبلیغات آریانوس بدون هیچ گونه واسطه و با قیمتی مناسب هر نوع محصولی را که دلخواهتان است خریداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که با حذف هزینه‌های واسطه‌ای می‌توانید به بیشترین سود از خرید هر محصول به دست آورید.


مشاهده انواع فلش مموری های چرمی


مشاهده انواع فلش مموری های OTG


مشاهده انواع فلش مموری های اخنصاصی

توضیحات تکمیلی

رابط

USB1.1 , USB 2.0

ظرفیت

8 و 16 و 32 گیگابایت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلش فلزی مدل تیتانیوم D50”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلش فلزی مدل تیتانیوم D50”