قمقمه فانتزی تبلیغاتی

ظرفیت : نیم لیتری

جنس بدنه : پلاستیکی

طرح فانتزی

دسته حمل کننده

همراه با لیوان

قمقمه فانتزی تبلیغاتی دارای یک لیوان در انتهای قمقمه می باشد که به بدنه متصل می شود و فضای اضافی از شما نخواهد گرفت و در صورتی که به آن نیازی نداشته باشید می توانید آن را جدا کنید بر خلاف قمقمه های که در قمقمه و لیوان قمقمه را یکدست طراحی می کنند که باعث بزرگی بیش از حد ابعاد قمقمه می شود ، این قمقمه در طیف رنگبندی گشترده ای همراه با چاپ اختصاصی ارائه می شود .

بهترین هدایای تبلیغاتی :

یکی از محصولاتی که مورد استفاده برای برخی از افراد می باشد فلاسک وقمقمه فانتزی تبلیغاتی و انواع مختلف لیوان های تبلیغاتی است که این وسیله ها را در خودرو، منزل، کیف دستی خود، کوله پشتی و یا به عنوان لوازم ورزشی و یا حتی در مواقع طبیعت گردی و کوهنوردی می توانید استفاده کنید و همیشه همراه خود داشته باشید .

جنس و انواع فلاسک و قمقمه فانتزی تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت است و از لحاظ بدنه آنها بسیار قوی می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .

چاپ قمقمه و فلاسک های تبلیغاتی از نوع چاپ سیلک و یا چاپ سابلیمیشن انجام می شود با این تفاوت که چاپ سابلیمیشن از کیفییت بالا تر و قیمت مناسب تری نسبت به چاپ سیلک برخوردار هستند .

با چاپ فلاسک های تبلیغاتی با حک لیزری لوگو یا آرم شما روی بدنه آن می توانید برند خود را در معرض دید اطرافیان و مشتریان خود قرار دهید و انجام این کار برند شما در بین افراد شناخته تر خواهد شد و در ذهن مردم خواهد ماند .

یکی دیگر از برترین هدایای تبلیغاتی برای مایع جات که کاربرد زیاد و متقابلا بازده ای بالایی برای تبلیغات قابل لمس دارد ماگ تبلیغاتی است . برای مشاهده نمونه کار ها کافیست روی کلمه لینک شده کلیک کنید .

فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004

چاپ اختصاصی انواع لوگو و تصویر روی فلاسک و قمقمه فانتزی تبلیغاتی:

هر مدل تصویری با هر نوع رنگی که شما انتخاب کرده باشید با توجه به سلیقه شما و به روش چاپ سابلیمیشن روی انواع فلاسک و قمقمه با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد ( چاپ لیوان تبلیغاتی اختصاصی نیز به همین روش انجام می شود ) ، هر مدل از فلاسک و قمقمه های تبلیغاتی دارای ابعاد مختلف و مشخصی هستند که با توجه به اندازه و مدل آنها ابعاد چاپ را به طور دلخواه می توان انتخاب کرد .
مشاوران و کارشناساسن آریانوس با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان و میزان هزینه درخواستی آنها برترین نوع قمقمه یا فلاسک تبلیغاتی را و ابعاد چاپ و اطلاعات کافی را به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته اند .

فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004

فلاسک تبلیغاتی چیست :

چاپ فلاسک و قمقمه تبلیغاتی یکی از لوکس ترین هدایای تبلیغاتی می باشد که رابطه مستقیمی با افراد دارند. فلاسک ها به خاطر ساختارشان و نوع سرد و گرم نگه داشتن نوشیدنی های درونشان طرفداران خاصی برای خود جذب کرده اند , این نوع از محصولات تبلیغاتی می توانند آب را به مدت زمان زیادی جوش و یا سرد نگاه دارند .

اغلب جنس های آنها از استیل هستند و از فلاسک ها می‌توان در زمستان برای چای و در تابستان برای نگهداری آب سرد و یخ در آن‌ها استفاده کرد. همچنین برای گرم نگه داشتن هر نوع مواد خوراکی مایع مثل آب، چای، سوپ و … استفاده کرد .

فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004

انواع فلاسک های تبلیغاتی :

  • فلاسک استیل
  • فلاسک استیل دوجدار
  • فلاسک شیشه ای
  • فلاسک رنگی
  • فلاسک لیوان دار
  • فلاسک استیل درب پلاستیکی
  • ست سه تایی فلاسک همراه با لیوان و ماگ
فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004

در خرید فلاسک تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم :

  • از فلاسک هایی با حجم نسبتا بزرگتر برای تبلیغات خود استفاده کنید. معولا این فلاسک ها برای چاپ تبلیغات بهتر از فلاسک های کوچک هستند و برند شما روی آن بیشتر دیده می‌شود.
  • در انتخاب مشاغلی که قرار است فلاسک تبلیغاتی را به آن ها هدیه دهید دقت کنید , زیرا فلاسک تبلیغاتی برای هر شغلی کاربرد ندارد و ممکن است شما هزینه زیادی صرف خرید فلاسک تبلیغاتی و چاپ لوگو و برند خود بر روی آن انجام دهید .
  • به رنگ و چاپ لوگوی خود بر روی فلاسک تبلیغاتی بسیار دقت کنید. معمولا اکثر فلاسک های تبلیغاتی استیل هستند و باید توجه داشته باشید که رنگی را برای چاپ لوگو و برند خود انتخاب کنید که دیده شود .
  • به راحتی و قابل حمل بودن آن نیز توجه داشته باشید . بهتر است فلاسک هایی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید که حمل آن برای مخاطبان خود راحت باشد و بتوانند آنها را به راحتی با خود حمل کنند .
فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004

قیمت فلاسک و قمقمه فانتزی تبلیغاتی :

فلاسک و قمقمه های تبلیغاتی همانطور که از نامشان پیداست در ابعاد و انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که جزء هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و کاربردی می باشند ، که با توجه به نوع و میزان مصرف مواد اولیه قیمت آن محاسبه می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هدایای تبلیغاتی و قیمت روز کافیست با کارشناسان و مشاورین آریانوس تماس گرفته و اطلاعات کافی را دریافت نمایید .

فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004

ویژگی های بطری آب تبلیغاتی :

مهمترین ویژگی های بطری آب تبلیغاتی بدنه شیشه ای این محصول تبلیغاتی می باشد که باعث می شود آب در داخل شیشه ها سالم و با کیفیت بماند .

بدنه شیشه ای باعث افزایش وزن بطری می شود که استفاده از آن در کیف و سایر وسایل توصیه نمی شود . بهترین گزینه برای استفاده از بطری آب درون ماشین یا درون یخچال می باشد .

جنس شیشه ای که برای بطری آب تبلیغاتی به کار می رود از دو نوع مات و شفاف تشکیل شده است که مشتری میتواند با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب کنند.

چاپی که برای تبلیغات بر روی بطری های شیشه ای به کار گرفته می شود از نوع چاپ کوره ای است . این نوع چاپ بهترین گزینه برای محصولات شیشه ای و سرامیکی می باشد .

فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004

انواع قمقمه فانتزی تبلیغاتی :

قمقمه ورزشی

استفاده از قمقمه های ورزشی مناسب ترین روش برای نوشیدن آب در هنگام ورزشی است. قمقمه های ورزشی در مدل ها و ابعاد و جنس های متفاوتی تولید می شوند و طراحی آنها به گونه ای است که به آسانی قابل حمل هستند .

عوامل موثر در انتخاب یک قمقمه مناسب می توان به ابعاد و اندازه، گنجایش ، طراحی و رنگ بندی، جنس و مهمتر از همه قابلیت حفظ دمای محتویات موجود در قمقمه باشد . قمقمه ابزاری است که نه تنها در ورزش بلکه برای استفاده روزمره نیز به کار می آید .

قمقمه های پلاستیکی

قمقمه های پلاستیکی بسیار مقاوم هستند و مواد مختلفی در ساخت پلاستیک آن به کار رفته است که این مواد شامل : به پلی اتیلن ، پلی پروپلین و پلی استر با چگالی بالا و پائین اشاره کرد. قمقمه های پلاستیکی در هنگام ضربه خوردن و یا افتادن احتمال ترک خوردن آن وجود دارد .
در هنگام انتخاب قمقمه پلاستیکی مطمئن باشید که پلاستیک به کار رفته در ساخت آن از مواد سرطان زا تشکیل نشده باشد.

قمقمه های کتابی

قمقمه های کتابی با ظاهری شبیه به کتاب در بازار عرضه شدند و در انواع مختلفی مانند : فلزی و پلاستیکی و گاهی به صورت گرد نیز در فروشگاه ها و یا در مراکز تجهیزات ورزشی به فروش میرسند .
مقدار گنجایش این قمقمه ها معمولا بین ۳۸۰ الی ۴۵۰ میلی لیتر گنجایش است و در ابعاد ۱۳۰ در ۳۲ میلی متر و ۲۲ در ۱۳ سانتی متر تولید میشود .

قمقمه های شیشه ای

برای استفاده از قمقمه های شیشه ای به این نکته توجه داشته باشید که این نوع قمقمه مراقبت های خاصی می خواهد زیرا به ضربه و درجه حرارت شدیدا حساس است .

انتخاب این نوع قمقمه ها می تواند برای سلامتی شما بسار مفید باشد زیرا شیشه هیچگونه خطری برای بدن ندارد و مهمترین نکته برای استفاده از قمقمه های شیشیه ای این است که برای استفاده در محیط های باز و یا بچه ها اصلا مناسب نیستند .
انتخاب قمقمه شیشه ای برای استفاده در کلاس های ورزش ایروبیک و .. می باشد .

قمقمه های فلزی

قمقمه های فلزی معمولا از جنس آلومینیوم هستند و دارای مزایا و معایبی می باشد که انتخاب این نوع قمقمه را کاملا در اختیار مشتریان گذاشته اند .در قمقمه های فلزی معمولا از استیل ضد زنگ استفاده می شود و به آسانی قابل شستشو هستند .

اما درهنگام ضربه دچار فرو رفته گی می شوند و در زمان استفاده در هوای گرم باعث گرم شدن مایع درون خود می شوند و نسبت به قمقمه های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار هستند .

فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004
فلاسک فلزی تبلیغاتی 2004

توضیحات تکمیلی

ظرفیت

نیم لیتر

جنس بدنه

پلاستیکی

موارد اضافی

طرح فانتزی , دسته حمل کننده, همراه با لیوان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قمقمه فانتزی تبلیغاتی”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قمقمه فانتزی تبلیغاتی”