روان نویس تبلیغاتی سانا کد ۴۰۵

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع روان نویس تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی روان نویس تبلیغاتی
  • قیمت مناسب

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

همواره هدایای تبلیغاتی خاص، به یادماندنی و ماندگار می شوند، اگر مانند روان نویس تبلیغاتی سانا کد ۴۰۵ ظاهری زیبا و کیفیت بالایی نیز داشته باشند، این ماندگاری جاودان خواهد بود.

ویژگی های روان نویس تبلیغاتی سانا

از گذشته تا به امروز روان نویس تبلیغاتی جزء بهترین هدایای تبلیغاتی است که برخی موسسات و ادارات به مشتریان خاص خود تقدیم می کردند.

انواع روان نویس تبلیغاتی آریانوس، برای تبلیغات برندها و کسب و کارهای مختلف گزینه ای بسیار  مناسب است زیرا علاوه بر جذابیت، کارآیی فوق العاده ای نیز دارند.

این روان نویس ها برای کسانی که بطور دائم از این نوشت افزار استفاده می کنند، به خصوص خوش نویس ها و مدیران مراکز دولتی و خصوصی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات است زیرا هر روز نام برند در پیش چشمشان است و بدین ترتیب در ذهن مخاطب نیز ثبت می شوند.

این روان نویس دارای بدنه ای فلزی با نوک بسیار ظریف و مغزی با جنس مرغوب است.

قیمت این روان نویس تبلیغاتی با توجه به تعداد، و تعداد ضرب و کلیشه چاپ محاسبه می شود.

کاربرد روان نویس تبلیغاتی

از نام این محصول کاربردش نیز کاملا مشخص است که برای تبلیغ کسب و کار می باشد.

روان نویس ها جز هدایای تبلیغاتی گران قیمت به شمار می آیند، بنابراین بهتر است برای زیبایی بیشتر از یک چاپ مختصر و مفید مانند نام برند و شماره تماس خود بر روی آنها استفاده کنید.

بیشتر شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی و همچنین برخی سازمان ها و ادارات دولتی از روان نویس تبلیغاتی برای تبلیغات خود استفاده می کنند.

برای اثرگذاری بهتر و بیشتر به خصوص برای مشتریان خاص میتوانید این روان نویس را همراه با یک کیف و بروشور مخصوص کسب و کارتان ارائه دهید.

همچنین می توانید با استفاده از یک جعبه تبلیغاتی زیبا، هدیه ای ارزشمند و لوکس به مخاطبان خود تقدیم کنید.

چاپ روان نویس تبلیغاتی سانا

چاپ خودکار و روان نویس های تبلیغاتی، چاپ تامپو است زیرا قیمتی مناسب و به صرفه دارد.

چاپ تامپو (Tampon Print) نوعی چاپ صنعتی برای سطوح صاف و غیرصاف مانند پلاستیک، فلز، شیشه و سایر مواد است. در این روش، یک قالب چاپ تامپو روی سطح قابل چاپ قرار می‌گیرد و جوهر خمیری چاپگر به کمک سیلندر چاپ بر روی قالب اعمال می‌شود. سپس قالب چاپ روی سطح مورد نظر قرار گرفته و جوهر به سطح منتقل می‌شود.

این نوع چاپ دارای دقت و سرعت بالا، توانایی و ظرفیت چاپ بر روی سطوح مختلف، قابلیت چاپ بر روی اشیایی با شکل‌ها و سطوح پیچیده، امکان استفاده از رنگ‌های مختلف، افزایش دوام چاپ و امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا را دارد و به همین دلایل در بسیاری از صنایع قابل استفاده میباشد.

چاپ لوگو و نام برند بر روی یک روان نویس تبلیغاتی علاوه بر معرفی برند، باعث جذب افراد و ماندگاری بیشتر نام شما در ذهن مخاطبان می شود.

هزینه چاپ به صورت کاملا مجزا و جدا از هزینه روان نویس ها، بر حسب ابعاد چاپ مورد نظر شما به همراه تعداد رنگ های موجود قیمت گذاری خواهد شد.

تاثیر یک هدیه تبلیغاتی خاص با یک هدیه تبلیغاتی ارزان:

در ابتدا باید توجه داشته باشید که با توجه به نوع کسب و کار خود باید هدیه تبلیغاتی مناسبی انتخاب کنید.

برای مثال یک رستوران نو پا برای معرفی برند خود نباید از هدایای گران قیمت مانند روان نویس استفاده کند زیرا قصد دارد که به صورت عمومی و عمده خود را معرفی کند، اما شرکتی که مدت زمان زیادی است فعالیت میکند با یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت میتواند تاثیر بیشتر و بهتری بر روی مخاطبان خود بگذارد.

تولید کننده انواع روان نویس تبلیغاتی شیک

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس تولید کننده و ارائه دهنده انواع روان نویس با هر نوع سفارش چاپ با کیفیت تضمینی، و همچنین با امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای مشتریان عزیز می باشد.

همانطور که اشاره کردیم از این روان نویس ها، به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزشمند، در رده‌های اداری و سازمانی نیز میتوانید استفاده کنید.

 

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روان نویس تبلیغاتی سانا کد ۴۰۵”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روان نویس تبلیغاتی سانا کد ۴۰۵”