خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دیاکو کد ۵۱۴

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع خودکار تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی خودکار تبلیغاتی
  • قیمت مناسب و ارزان

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

در حال حاضر یکی از اقتصادی ترین روش های تبلیغاتی برای کسب‌ و کارها، استفاده از خودکارهای پلاستیکی است که دارای تنوع بالا، ظاهری زیبا و قیمتی مناسب و به صرفه هستند. در این بخش، به بررسی و معرفی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دیاکو کد ۵۱۴ خواهیم پرداخت.

مزیت های خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دیاکو

خودکارهای پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه پلاستیکی که دارای قیمت کمی هستند، تولید می‌شوند و بهمین دلیل جزء هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به حساب می آیند.

صاحبان کسب و کارها به خصوص مشاغل نوپا که دارای بودجه های محدود هستند، می توانند از انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آریانوس، برای تبلیغ کسب و کارهای خود استفاده کنند، زیرا علاوه بر زیبایی و تنوع، دوام و کارآیی بالایی نیز دارند.

برای کسانی که به صورت مداوم از خودکار استفاده می‌کنند، یک خودکار تبلیغاتی با نام و نشان تجاری چاپ شده، بهترین روش برای تبلیغات است، زیرا نام شما هر روز در جلوی چشمشان است و به مرور در ذهنشان نیز ثبت می‌شود.

خودکار پلاستیکی دیاکو دارای بدنه‌ای پلاستیکی و سفید است که در بخش گیره دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد.

نوک خودکار ظریف و مناسب، و مغزی و رنگ بدنه آن نیز از جنس مرغوب می‌باشد.

قیمت این خودکار پلاستیکی تبلیغاتی، با توجه به تعداد، ابعاد، نوع و تعداد ضرب و کلیشه چاپ، محاسبه می‌شود و حداقل سفارش آن ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.

کاربرد خودکارهای تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی، محصولی کاربردی است که با قیمت مناسبی که دارد میتواند به صورت گسترده و توسط تمام اقشار جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

برای تاثیرگذاری بهتر و بیشتر تبلیغات خود می توانید این خودکار تبلیغاتی زیبا را، به همراه سررسید و سالنامه مخصوص به خود به مشتریان ارائه دهید.

محتوای تبلیغاتی، قیمت، آدرس و شماره‌های تماس و هر اطلاعات دیگری از خود را می‌توانید بر روی این خودکارها چاپ کنید.

این هدایای تبلیغاتی کارآمد و مناسب برای تمام مشاغلی هستند که بدنبال تبلیغاتی ساده و ارزان اما شیک و مدرن هستند، مانند آموزشگاه‌ها، مدارس، مشاورین املاک و غیره.

چاپ خودکار پلاستیکی دیاکو

برای چاپ بر روی این خودکار، از چاپ تامپو استفاده می‌شود که دارای قیمتی مناسب و به صرفه است.

چاپ تامپو، نوعی چاپ صنعتی برای سطوح صاف و غیرصاف مانند پلاستیک، فلز، شیشه و سایر مواد است. در این روش، یک قالب چاپ تامپو روی سطح قابل چاپ قرار می‌گیرد و جوهر خمیری چاپگر به کمک سیلندر چاپ بر روی قالب اعمال می‌شود. سپس قالب چاپ روی سطح مورد نظر قرار گرفته و جوهر به سطح منتقل می‌شود.

این نوع چاپ دارای دقت و سرعت بالا، توانایی و ظرفیت چاپ بر روی سطوح مختلف، قابلیت چاپ بر روی اشیایی با شکل‌ها و سطوح پیچیده، امکان استفاده از رنگ‌های مختلف، افزایش دوام چاپ و امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا را دارد و به همین دلایل در بسیاری از صنایع قابل استفاده می‌باشد.

چاپ لوگو و نام برند بر روی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی، علاوه بر معرفی برند، باعث جذب افراد و ماندگاری بیشتر نام شما در ذهن مخاطبان می‌شود. هزینه چاپ به صورت کاملاً جداگانه از هزینه خودکار محاسبه می‌گردد.

تولید کننده انواع خودکار تبلیغاتی ارزان

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس تولید کننده ارائه دهنده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی با هر نوع سفارش چاپ با کیفیت تضمینی، و همچنین با امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای مشتریان عزیز می باشد.

همانطور که اشاره کردیم خودکارهای پلاستیکی، جزء هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان هستند که بدلیل امکان خرید و سفارش در تعداد بالا و همچنین قیمت ارزان و نیاز همیشگی مشتریان، در رده ده هدیه برتر تبلیغاتی می باشند.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی آریانوس در انواع مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار با تنوع بسیار بالا در مدل و شکل ظاهری ارائه می شوند. از این خودکارها، به عنوان هدایای تبلیغاتی، در رده‌های اداری و سازمانی نیز میتوان استفاده کرد.

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دیاکو کد ۵۱۴”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دیاکو کد ۵۱۴”