خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آساره کد ۴۲۸

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع خودکار تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی خودکار تبلیغاتی
  • قیمت مناسب و ارزان

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی بدلیل تنوع بالا و هزینه مناسب، گزینه ای عالی برای تبلیغات تیراژ بالا می باشند. در این بخش به معرفی و بررسی ویژگی های منحصر به فرد خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آساره کد ۴۲۸ خواهیم پرداخت.

خودکار تبلیغاتی

این نوع از لوازم التحریر بعنوان روشی ساده اما موثر و مدرن در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد و تبلیغ دهندگان با توجه به نوع کسب و کار و بودجه تبلیغاتی خود، و همچنین معیارهایی مانند سن، جنسیت، مکان و علاقه‌مندی‌های مشتریان، میتوان تبلیغات خود را بر روی این خودکارها چاپ کنند.

بر روی این خودکارها میتوان از محتوای تبلیغاتی، قیمت، آدرس و شماره های تماس تا سایر جزئیات موردنظر را چاپ کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

ویژگی های خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آساره (خودکار تبلیغاتی ارزان)

به طور کلی هر نوع هدیه تبلیغاتی که از مواد اولیه پلاستیکی تولید شده باشد، یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت است که با توجه به این تعریف خودکار تبلیغاتی پلاستیکی نیز در همین دسته قرار می گیرد.

بدنه خودکار از مقاوم ترین نوع پلاستیک با کمترین میزان ضربه و شکستگی است.

جوهر داخل خودکار نیز دارای کیفیت رنگ بسیار بالایی است.

علاوه بر طراحی ساده و زیبا، این خودکار قابلیت حک لوگو بر روی سطح خودکار را با استفاده از چاپ تامپو دارد.

خودکار به صورت فنر فشاری با کیفیت بسیار بالا و تضمین شده، بدون گیر و ضعیف شدن حداقل تا یکسال توانایی کار مداوم را دارا می باشد.

مزیت های خودکار تبلیغاتی پلاستیکی آریانوس

خودکارهای پلاستیکی، از جمله هدایای مناسب و ارزانی هستند که میتواند انتخاب خوبی برای مشتریانی که به دنبال تبلیغات بصورت گسترده هستند، باشد. این هدایا به دلیل قیمت ارزان و نیاز مشتریان به نوشتار، جزء ده هدیه برتر در بازار هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرند.

خودکارهای پلاستیکی آریانوس در مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار ارائه می‌شوند که تنوع آنها در مدل و شکل ظاهری بسیار زیاد است. این خودکارها، هم به عنوان هدایای تبلیغاتی، و هم برای استفاده در رده‌های اداری و تحریری نیز بسیار مناسب و کاربردی می باشند.

در این دسته از خودکارها، برندهای معتبر و باکیفیتی نیز وجود دارند که می‌توانند به تبلیغ دهندگان کمک کنند تا برند خود را بازاریابی کرده و به رشد کسب و کار خود کمک کنند.

مهمترین مزایای استفاده از خودکارهای تبلیغاتی را میتوان صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات، دسترسی آسان و سریع به هدف، بهبود دقت و بهره‌وری در تبلیغات، امکان تنظیم و بهینه‌سازی تبلیغات و همچنین افزایش امنیت و کاهش ریسک تبلیغاتی اشاره نمود.

چاپ خودکار تبلیغاتی پلاستیکی آساره

برای چاپ بر روی خودکار پلاستیکی از چاپ تامپو استفاده می شود که قیمت پایین و به صرفه تری دارد.

چاپ تامپو (Tampon Print) نوعی چاپ صنعتی برای سطوح صاف و غیرصاف مانند پلاستیک، فلز، شیشه و سایر مواد است. در این روش، یک قالب چاپ تامپو روی سطح قابل چاپ قرار می‌گیرد و جوهر خمیری چاپگر به کمک سیلندر چاپ بر روی قالب اعمال می‌شود. سپس قالب چاپ روی سطح مورد نظر قرار گرفته و جوهر به سطح منتقل می‌شود.

این نوع چاپ دارای دقت و سرعت بالا، توانایی و ظرفیت چاپ بر روی سطوح مختلف، قابلیت چاپ بر روی اشیایی با شکل‌ها و سطوح پیچیده، امکان استفاده از رنگ‌های مختلف، افزایش دوام چاپ و امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا را دارد و به همین دلایل در بسیاری از صنایع قابل استفاده میباشد.

چاپ لوگو و نام برند بر روی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی علاوه بر معرفی برند، باعث جذب افراد و ماندگاری بیشتر نام شما در ذهن مخاطبان می شود.

هزینه چاپ بصورت کاملا مجزا و جداگانه از هزینه خودکار محاسبه می گردد.

معمولا خودکارهای پلاستیکی دارای بدنه مات هستند تا امکان حک و چاپ بهتر اطلاعات تبلیغاتی وجود داشته باشد و همچنین قابلیت چاپ رنگی (تامپو) و چاپ لیزر را نیز بر روی بدنه و گیره خود دارند.

تولیدکننده انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ارزان

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس تولید کننده ارائه دهنده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی با هر نوع سفارش چاپ با کیفیت تضمینی، و همچنین با امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای مشتریان عزیز می باشد.

همانطور که اشاره کردیم خودکارهای پلاستیکی، جزء هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان هستند که بدلیل امکان خرید و سفارش در تعداد بالا و همچنین قیمت ارزان و نیاز همیشگی مشتریان، در رده ده هدیه برتر تبلیغاتی می باشند.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی آریانوس در انواع مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار با تنوع بسیار بالا در مدل و شکل ظاهری ارائه می شوند. از این خودکارها، به عنوان هدایای تبلیغاتی، در رده‌های اداری و سازمانی نیز میتوان استفاده کرد.

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آساره کد ۴۲۸”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آساره کد ۴۲۸”