خودکار تبلیغاتی پلاستیکی آدرینا کد ۴۰۲

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع خودکار تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی خودکار تبلیغاتی
  • قیمت مناسب و ارزان

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی بدلیل داشتن تنوع بسیار و مهمتر از آن قیمت مناسب، گزینه ای بسیار برازنده به خصوص برای تبلیغات برندها و شرکت ها می باشند. در این بخش به معرفی و توضیح ویژگی های خودکار تبلیغاتی پلاستیکی آدرینا کد ۴۰۲ خواهیم پرداخت.

ویژگی های خودکار تبلیغاتی پلاستیکی آدرینا کد ۴۰۲

عموما هر نوع هدیه تبلیغاتی که در تولید آن از مواد اولیه پلاستیکی استفاده شود، یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت به حساب می آید که یکی از پرکاربردترین و پر طرفدارترین هدایای تبلیغاتی، خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی هستند.

انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آریانوس که با کلیک بر روی لینک میتوانید آنها را مشاهده کنید علاوه بر قیمت مناسب، نوشت افزاری زیبا و پر استفاده برای کاربران و به خصوص مشتریان عزیز می باشد.

یک نکته بسیار مهم را بخاطر بسپارید که بدلیل استفاده مداوم و مستمر از خودکار تبلیغاتی، همواره نام و نشان تجاری شما در ذهن مخاطب ثبت می شود، و این مهمترین تاثیر نهفته هدایای تبلیغاتی است.

خودکار پلاستیکی آدرینا نیز یکی از خاص ترین هدایای تبلیغاتی است که برای طیف وسیع و گوناگونی از مخاطبان با هر سن و شغلی مناسب و قابل استفاده می باشد، مانند فروشگاه های لوازم خانگی، آرایشگاه ها، رستوران ها و مشاغلی از این قبیل…

بدنه خودکار فلزی و نوک آن بسیار ظریف است و در تولید آن از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده است.

کاربرد خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی

از این نوع خودکارها برای تبلیغاتی تاثیرگذار در هر نوع کسب و کار و با هر بودجه تبلیغاتی میتوان استفاده کرد. سفارش دهندگان این خودکار تبلیغاتی بیشتر مشاوران املاک، نمایندگی های خودرو، کانون های علمی و فرهنگی و …. میباشند که با توجه به سن، جنسیت، مکان و علاقه‌مندی‌ مشتریان خود، تبلیغاتشان را بر روی این خودکارها چاپ می کنند.

امروزه استفاده از خودکار تبلیغاتی روشی آسان و ساده اما شیک و مدرن برای معرفی برندهای نوپا میباشد، به خصوص اگر این هدیه در داخل یک کیف یا پک زیبا به مشتریان به خصوص ارائه شود.

تبلیغ دهندگان می‌توانند محتوای تبلیغاتی، قیمت، آدرس و شماره های تماس و سایر جزئیات را بر روی خودکار چاپ کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

چاپ خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

برای چاپ بر روی این خودکار پلاستیکی از چاپ تامپو استفاده می شود که دارای پایین و به صرفه ای است.

چاپ تامپو (Tampon Print) نوعی چاپ صنعتی برای سطوح صاف و غیرصاف مانند پلاستیک، فلز، شیشه و سایر مواد است. در این نوع چاپ، یک قالب چاپ تامپو بر روی سطح قابل چاپ قرار گرفته و جوهر خمیری چاپگر به کمک سیلندر چاپ بر روی قالب اعمال می‌شود. سپس قالب چاپ بر روی سطح مورد نظر قرار گرفته و جوهر به سطح منتقل می‌شود.

این روش به دلیل دقت بالا، سرعت چاپ، توانایی و ظرفیت چاپ بر روی سطوح مختلف و همچنین قابلیت چاپ بر روی اشیایی با شکل‌ها و سطوح پیچیده، در بسیاری از صنایع مانند صنایع الکترونیکی، پزشکی، خودروسازی، ورزشی و … کاربرد دارد.

از دیگر مزیت های مهم چاپ تامپو میتوان به امکان استفاده از رنگ‌های مختلف، افزایش دوام چاپ و امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا اشاره کرد.

توجه داشته باشید که هزینه چاپ بر روی خودکارها بصورت جداگانه محاسبه می گردد.

تولید انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ارزان

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس تولیدکننده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی ، هر نوع سفارش چاپ را با کیفیت تضمینی می پذیرد، و همچنین امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای تولید خودکار برای مشتریان عزیز را دارد.

خودکارهای پلاستیکی، از جمله هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان هستند که انتخاب بسیار خوبی برای مشتریانی هستند که به دنبال خرید کالایی با تعداد بالا هستند. خودکارهای تبلیغاتی به دلیل قیمت ارزان و نیاز همیشگی مشتریان به نوشتار، در رده ده هدیه برتر تبلیغاتی قرار می‌گیرند.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی آریانوس در انواع مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار با تنوع بسیار بالا در مدل و شکل ظاهری ارائه می شوند. از این خودکارها، به عنوان هدایای تبلیغاتی، در رده‌های اداری و سازمانی نیز میتوان استفاده کرد.

 

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار تبلیغاتی پلاستیکی آدرینا کد ۴۰۲”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار تبلیغاتی پلاستیکی آدرینا کد ۴۰۲”