خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا نقره ای

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع خودکار تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی خودکار تبلیغاتی
  • قیمت مناسب و ارزان

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی بخاطر تنوع بسیار، ظاهر زیبا و هزینه مناسبی که دارند، گزینه ای بسیار مناسب برای تبلیغات برندها و کسب و کارهای مختلف می باشند. در این بخش به بررسی ویژگی های خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا نقره ای خواهیم پرداخت.

نمونه مشابه دیگر این خودکار تبلیغاتی، خودکار پلاستیکی امگا میباشد که برای مشاهده آن میتوانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ویژگی های خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا نقره ای

هر هدیه تبلیغاتی که در تولید خود از مواد اولیه پلاستیکی استفاده کند، یک هدیه تبلیغاتی ارزان است که بدین ترتیب خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی هم در همین دسته قرار می گیرند.

انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آریانوس بعنوان یک نوشت افزار پر استفاده، برای معرفی برندها و کسب و کارهای تازه کار یک روش تبلیغاتی ساده اما کارآمد می باشد.

زمانی که کاربر بطور مداوم و مستمر از خودکار تبلیغاتی که شما به او داده اید استفاده میکند، همواره نام و نشان تجاری تان در جلو چشم و در نهایت در ذهن او ثبت می شود، و این مهمترین تاثیر نهفته هدایای تبلیغاتی است.

این خودکار پلاستیکی پرطرفدار نیز برای طیف گسترده ای از مخاطبان با هر رده سنی و شغلی قابل استفاده است.

بدنه خودکار فلزی و نوک آن بسیار ظریف میباشد، همچنین مغزی خودکار و رنگ بدنه آن از جنس مرغوب است که این امکان را به شما میدهد با توجه به طرح و رنگ لوگو خود، رنگ بدنه و گیره و سر خودکار را انتخاب کنید.

قیمت این خودکار پلاستیکی تبلیغاتی با توجه به تعداد، ابعاد، نوع و تعداد ضرب و کلیشه چاپ محاسبه می شود و حداقل سفارش برای خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی ۱۰۰۰ عدد می باشد.

کاربرد خودکارهای تبلیغاتی

همانگونه که از نام این محصول نیز مشخص است از آن برای تبلیغات استفاده می شود که صاحبان مشاغل با توجه به نوع کسب و کار خود و همچنین بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته شده، شامل محتوای تبلیغاتی، قیمت، آدرس و شماره های تماس و سایر جزئیات را چاپ کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

برای جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر میتوانید این خودکار تبلیغاتی را در قالب یک ست هدیه همراه با کیف مخصوص و بروشور مخصوص کسب و کارتان به مشتریان ارائه دهید.

فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشندگان اتومبیل، مشاوران املاک و تمامی کسب و کارهایی که بدنبال تبلیغاتی ساده و ارزان اما شیک و مدرن هستند، از این هدایای تبلیغاتی میتوانند بهره ببرند.

چاپ خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا نقره ای

برای چاپ بر روی این خودکار از چاپ تامپو استفاده می شود که قیمت کم و بسیار به صرفه ای دارد.

چاپ تامپو (Tampon Print) نوعی چاپ صنعتی برای سطوح صاف و غیرصاف مانند پلاستیک، فلز، شیشه و سایر مواد است. در این روش، یک قالب چاپ تامپو روی سطح قابل چاپ قرار می‌گیرد و جوهر خمیری چاپگر به کمک سیلندر چاپ بر روی قالب اعمال می‌شود. سپس قالب چاپ روی سطح مورد نظر قرار گرفته و جوهر به سطح منتقل می‌شود.

این روش چاپ به دلیل دقت بالا، سرعت، توانایی و ظرفیت چاپ بر روی سطوح مختلف و همچنین قابلیت چاپ بر روی اشیایی با شکل‌ها و سطوح پیچیده، در بسیاری از صنایع قابل استفاده میباشد.

استفاده از رنگ‌های مختلف، افزایش دوام چاپ و امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا، از مزایای مهم دیگر چاپ تامپو می باشد.

بخاطر داشته باشید که چاپ لوگو و نام برند بر روی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی علاوه بر معرفی شما، باعث جذب افراد و ماندگاری بیشتر نام شما در ذهن مخاطب می شود.

لازم به یادآوری است که هزینه چاپ بصورت جداگانه از هزینه خودکار محاسبه می گردد.

 

تولید کننده انواع خودکار تبلیغاتی ارزان

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس تولید کننده ارائه دهنده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی با هر نوع سفارش چاپ با کیفیت تضمینی، و همچنین با امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای مشتریان عزیز می باشد.

همانطور که اشاره کردیم خودکارهای پلاستیکی، جزء هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان هستند که بدلیل امکان خرید و سفارش در تعداد بالا و همچنین قیمت ارزان و نیاز همیشگی مشتریان، در رده ده هدیه برتر تبلیغاتی می باشند.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی آریانوس در انواع مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار با تنوع بسیار بالا در مدل و شکل ظاهری ارائه می شوند. از این خودکارها، به عنوان هدایای تبلیغاتی، در رده‌های اداری و سازمانی نیز میتوان استفاده کرد.

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا نقره ای”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ویستا نقره ای”