خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دارت کد ۵۲۱

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع خودکار تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی خودکار تبلیغاتی
  • قیمت مناسب و ارزان

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

امروزه یکی از رایج ترین روش ها برای تبلیغات کسب‌ و کارها، استفاده از خودکارهای پلاستیکی است که تنوع بالا، ظاهری زیبا و قیمتی مناسب دارند. در این بخش، به بررسی و معرفی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دارت کد ۵۲۱ خواهیم پرداخت.

مزیت های خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دارت

از آنجا که در تولید خودکارهای پلاستیکی از مواد اولیه پلاستیکی که قیمت کمی دارند، استفاده می شود؛ این خودکارها جزء هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و به صرفه به حساب می آیند.

صاحبان مشاغل و کسب و کارها میتوانند از انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آریانوس، برای معرفی و شناساندن برند خود به مخاطبان استفاده کنند. این خودکارها علاوه بر زیبایی و تنوع بسیار، دوام و کارآیی بالایی نیز دارند.

برای آن دسته از افرادی که روزانه و به صورت مداوم از خودکار استفاده می‌کنند، یک خودکار تبلیغاتی با نام و نشان تجاری چاپ شده، بهترین روش تبلیغاتی است، زیرا نام شما هر روز در جلوی چشمشان و سپس در ذهنشان ثبت می‌شود.

خودکار پلاستیکی دارت دارای بدنه‌ای پلاستیکی و سفید است که در قسمت نوک، سر و گیره رنگ بندی متنوعی دارد. سفید بودن بدنه خودکار امکان چاپ رنگی را نیز برای شما فراهم میکند.

نوک خودکار ظریف و مناسب، و مغزی و رنگ بدنه آن از جنس مرغوب می‌باشد.

قیمت این خودکار پلاستیکی تبلیغاتی، با توجه به تعداد، ابعاد، نوع و تعداد ضرب و کلیشه چاپ، محاسبه می‌شود و حداقل سفارش آن ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.

کاربرد خودکارهای تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی، محصولی کاربردی و با قیمت مناسب برای معرفی برند شما است، که می‌تواند توسط تمام اقشار جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

برای تاثیرگذاری بهتر و بیشتر، اکثر صاحبان مشاغل و برندهای معتبر از خودکار تبلیغاتی، به همراه سررسید و سالنامه مخصوص به خود برای معرفی بیشتر و بهتر بهره می‌گیرند.

محتوای تبلیغاتی، قیمت، آدرس و شماره‌های تماس خود را می‌توانید بر روی این خودکارها چاپ کنید.

این هدایای تبلیغاتی کارآمد و مناسب برای تمام مشاغلی هستند که بدنبال تبلیغاتی ساده و ارزان اما شیک و مدرن هستند، مانند آموزشگاه‌ها، مدارس، مشاورین املاک و غیره.

چاپ خودکار پلاستیکی دارت

برای چاپ بر روی این خودکار، از چاپ تامپو استفاده می‌شود که دارای قیمتی مناسب و به صرفه است.

چاپ تامپو، نوعی چاپ صنعتی برای سطوح صاف و غیرصاف مانند پلاستیک، فلز، شیشه و سایر مواد است. در این روش، یک قالب چاپ تامپو روی سطح قابل چاپ قرار می‌گیرد و جوهر خمیری چاپگر به کمک سیلندر چاپ بر روی قالب اعمال می‌شود. سپس قالب چاپ روی سطح مورد نظر قرار گرفته و جوهر به سطح منتقل می‌شود.

این نوع چاپ دارای دقت و سرعت بالا، توانایی و ظرفیت چاپ بر روی سطوح مختلف، قابلیت چاپ بر روی اشیایی با شکل‌ها و سطوح پیچیده، امکان استفاده از رنگ‌های مختلف، افزایش دوام چاپ و امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا را دارد و به همین دلایل در بسیاری از صنایع قابل استفاده می‌باشد.

چاپ لوگو و نام برند بر روی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی، علاوه بر معرفی برند، باعث جذب افراد و ماندگاری بیشتر نام شما در ذهن مخاطبان می‌شود. هزینه چاپ به صورت کاملاً جداگانه از هزینه خودکار محاسبه می‌گردد.

تولید کننده انواع خودکار تبلیغاتی ارزان

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس تولید کننده ارائه دهنده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی با هر نوع سفارش چاپ با کیفیت تضمینی، و همچنین با امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای مشتریان عزیز می باشد.

همانطور که اشاره کردیم خودکارهای پلاستیکی، جزء هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان هستند که بدلیل امکان خرید و سفارش در تعداد بالا و همچنین قیمت ارزان و نیاز همیشگی مشتریان، در رده ده هدیه برتر تبلیغاتی می باشند.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی آریانوس در انواع مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار با تنوع بسیار بالا در مدل و شکل ظاهری ارائه می شوند. از این خودکارها، به عنوان هدایای تبلیغاتی، در رده‌های اداری و سازمانی نیز میتوان استفاده کرد.

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دارت کد ۵۲۱”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار پلاستیکی تبلیغاتی دارت کد ۵۲۱”