خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ریو

  • تولید و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی
  • تولیدکننده انواع خودکار تبلیغاتی ( حذف واسطه ها )
  • چاپ انواع طرح ها و متون سفارشی با کیفیت تضمینی
  • چاپ انواع لوگو بر روی خودکار تبلیغاتی
  • قیمت مناسب و ارزان

هزینه چاپ بصورت جداگانه می باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

در حال حاضر یکی از متداول ترین روش های تبلیغات برای کسب و کارها، استفاده از خودکارهای تبلیغاتی است که علاوه بر ظاهر زیبا، هزینه مناسبی نیز دارند. در این بخش به بررسی و معرفی خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ریو خواهیم پرداخت.

ویژگی های خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ریو

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی جزء هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند زیرا با مواد اولیه پلاستیکی دارای قیمتی کم و به صرفه هستند، تولید می شوند.

انواع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی آریانوس ، برای تبلیغات برندها و کسب و کارهای مختلف گزینه ای بسیار مناسب هستند زیرا علاوه بر سادگی، جذابیت و کارآیی فوق العاده ای دارند.

افرادی که به صورت مداوم از خودکار برای کارهای روزانه خود استفاده میکنند، داشتن یک خودکار تبلیغاتی که نام و نشان تجاری بر روی آن چاپ شده، بهترین روش برای تبلیغات است زیرا هر روز نام شما در جلو چشمشان است و بدین ترتیب در ذهن مخاطب نیز ثبت خواهد شد.

خودکار پلاستیکی ریو دارای بدنه ای فلزی و با رنگبندی های متنوع، برای هر سن و شغل و سلیقه ای گزینه بسیار مناسبی است.

نوک خودکار ظریف است و به راحتی نظر خوش نویسان را به خود جلب می کند، همچنین مغزی و رنگ بدنه نیز از جنس مرغوب میباشد که باعث می شود تا یک سال به راحتی و به صورت مداوم بتوان از آن استفاده نمود.

قیمت این خودکار پلاستیکی تبلیغاتی با توجه به تعداد، ابعاد، نوع و تعداد ضرب و کلیشه چاپ محاسبه می شود و حداقل سفارش آن ۱۰۰۰ عدد می باشد.

کاربرد خودکارهای تبلیغاتی

با توجه به نام اینمحصول، از آن برای تبلیغات هر کسب و کاری میتوان استفاده کرد و با توجه به سلیقه و نیاز تبلیغ دهنده میتوان هر محتوای تبلیغاتی شامل قیمت، آدرس، شماره های تماس و سایر جزئیات را بر روی این خودکارها چاپ کرد.

برای تاثیرگذاری بهتر و بیشتر به خصوص برای شرکت ها و ادارات و موسسات میتوان این خودکار تبلیغاتی را همراه با کیف و بروشور مخصوص کسب و کارتان ارائه دهید.

برای تمام مشاغلی که بدنبال تبلیغاتی ساده و ارزان اما شیک و مدرن هستند مانند آموزشگاه ها و مدارس، مشاورین املاک و …  این هدایای تبلیغاتی بسیار کارآمد و مناسب میباشند.

چاپ خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ریو

چاپ بر روی این خودکار، چاپ تامپو است که قیمتی مناسب و به صرفه دارد.

چاپ تامپو (Tampon Print) نوعی چاپ صنعتی برای سطوح صاف و غیرصاف مانند پلاستیک، فلز، شیشه و سایر مواد است. در این روش، یک قالب چاپ تامپو روی سطح قابل چاپ قرار می‌گیرد و جوهر خمیری چاپگر به کمک سیلندر چاپ بر روی قالب اعمال می‌شود. سپس قالب چاپ روی سطح مورد نظر قرار گرفته و جوهر به سطح منتقل می‌شود.

این نوع چاپ دارای دقت و سرعت بالا، توانایی و ظرفیت چاپ بر روی سطوح مختلف، قابلیت چاپ بر روی اشیایی با شکل‌ها و سطوح پیچیده، امکان استفاده از رنگ‌های مختلف، افزایش دوام چاپ و امکان چاپ تصاویر با وضوح بالا را دارد و به همین دلایل در بسیاری از صنایع قابل استفاده میباشد.

چاپ لوگو و نام برند بر روی خودکار پلاستیکی تبلیغاتی علاوه بر معرفی برند، باعث جذب افراد و ماندگاری بیشتر نام شما در ذهن مخاطبان می شود.

هزینه چاپ بصورت کاملا مجزا و جداگانه از هزینه خودکار محاسبه می گردد.

تولید کننده انواع خودکار تبلیغاتی ارزان

گروه چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس تولید کننده ارائه دهنده انواع خودکار پلاستیکی و فلزی با هر نوع سفارش چاپ با کیفیت تضمینی، و همچنین با امکان هر نوع سفارش سازی یا حتی قالب های اختصاصی il برای مشتریان عزیز می باشد.

همانطور که اشاره کردیم خودکارهای پلاستیکی، جزء هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان هستند که بدلیل امکان خرید و سفارش در تعداد بالا و همچنین قیمت ارزان و نیاز همیشگی مشتریان، در رده ده هدیه برتر تبلیغاتی می باشند.

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی آریانوس در انواع مدل‌های فشاری، کمرپیچ، گیره فشاری و درب‌دار با تنوع بسیار بالا در مدل و شکل ظاهری ارائه می شوند. از این خودکارها، به عنوان هدایای تبلیغاتی، در رده‌های اداری و سازمانی نیز میتوان استفاده کرد.

توضیحات تکمیلی

حداقل سفارش

1000 عدد, 2000 عدد, 300 عدد, 3000 عدد, 500 عدد, 5000 عدد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ریو”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار پلاستیکی تبلیغاتی ریو”